Onze voorwaarden

 

Prijzen zijn in euro, inclusief BTW. Aanbiedingen, promoties en seizoensopruiming zijn inbegrepen in bestellingen die geplaatst worden vóór middernacht op de laatste dag van de geldigheidsperiode.

De online winkel geeft duidelijke foto’s weer van de producten, met geschreven beschrijvingen die materialen, stoffen, vormen, afmetingen en toepassingen detailleren. Allesmama.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele verkeerde interpretaties.

Betalingsmethodes zijn: Ideal, PayPal, Matsercard, Visa en American Express. De selectie kan gemaakt worden wanneer u de aankoop doet.

Zodra de bestelling geplaatst is, zal het systeem per e-mail automatisch een aankoopbevestiging sturen, maar het proces is pas compleet wanneer de betaling is gestort in Allesmama’s bankrekening.

Bestellingen die geplaatst, maar niet betaald werden worden 10 dagen na registratie uit onze database verwijderd.

Allesmama producten hebben een garantieperiode van 12 maanden vanaf factuurdatum. De garantie dekt geen schade die voortkomt uit oneigenlijk gebruik van de producten. Om een beschadigde product te ruilen of te retourneren, stuur je een e-mail naar info@allesmama.nl inclusief je gegevens, product, aankoopdatum, factuurnummer en het gebrek vastgesteld aan de product.

Pakjes worden normaal verzonden binnen de 24 uur na ontvangst van betaling. Wij leveren niet buiten Nederland of België.

Verzendkosten worden aangegeven op de website bij het betreffende artikel. Gratis verzendkosten met bestellingen vanaf €80 euro.

Afhankelijk van de voorraad zullen sommige bestellingen verstuurd worden vanuit Nederlands en andere vanuit het magazijn in het buitenland. De levertijden zijn bij benadering, afhankelijk van de verzendingsdiensten.

Zodra een pakje het magazijn verlaten heeft, krijgt de klant een e-mail ter bevestiging van de verzending, met de geschatte levertijd en het tracking nummer van het pakje. CONTACTEER ONS ALS DIT NIET GEBEURT BINNEN DE 48 UUR NA BETALING. We zullen dan proberen de fout zo snel mogelijk recht te zetten.

Als een product met de vermelding “in voorraad” niet beschikbaar is op het moment van aankoop, zullen we u onmiddellijk contacteren om een alternatieve leverdatum voor te stellen. De klant behoudt dan het recht om zijn bestelling kosteloos te annuleren.

Tijdens vakantieperiodes kunnen de levertijden langer zijn. Dit zal duidelijk vermeld staan op de homepage van de online winkel.

De klant heeft 14 dagen bedenktijd om te beslissen of hij/zij het product wil houden, retourneren of ruilen voor een andere kleur of model. Als het product geretourneerd of geruild wordt, moet het teruggestuurd worden in de originele verpakking, met aanvullingen, handleidingen, enz.

De verzendskosten voor het ruilen of retourneren van producten worden betaald door de klant, tenzij:

– Allesmama een foute kleur of verkeerd model gestuurd heeft.
– de foto en naam in de online winkel niet overeenstemmen met het product dat de klant ontvangen heeft.

In deze twee gevallen zullen de kosten van terugzending van het pakje en van de nieuwe bestelling betaald worden door Allesmama.

De klant behoudt zich het recht voor een bestelling te annuleren wanneer het product niet in voorraad is, wanneer de levertijd langer zal zijn dan verwacht of vanwege elk ander technisch probleem. De annulering van een bestelling brengt geen extra kosten mee voor de klant. Het totale aankoopbedrag wordt geretourneerd.

Zodra de e-mailbevestiging met het tracking nummer ontvangen werd, gaat het niet langer om een annulering, maar om een retournering, wat betekent dat het product het magazijn al verlaten heeft en dat als de klant het wil retourneren, hij/zij de daarvoor gemaakte verzendingskosten moet betalen.

Allesmama behoudt zich het recht voor de algemene voorwaarden te wijzigen en streeft voortdurend naar een verbetering van de aangeboden diensten en zijn engagement tegenover zijn klanten.
Allesmama is een in Nederland geregistreerde onderneming en eventuele juridische kwesties zijn daarom onderworpen aan het Nederlands recht.

De klant moet de algemene voorwaarden aanvaarden vooraleer een aankoop te bevestigen.

Als je twijfels, klachten of suggesties hebt, neem dan contact met ons op per e-mail via info@allesmama.nl